czwartek, 14 marca 2019

PLAGIAT

Kochani!
Jestem w trakcie pisania nowego rozdziału, ale dziś nie o tym. Oprócz ,,Księżniczki", pisałam również ,,Nadzieję" i pierwsze opublikowane opowiadanie ,,Para w Gryffindorze" , które swoją drogą zostało już zakończone w 2016 roku. Większość z Was zapewne pisze swoje opowiadania i wie ile pracy i serca wkłada się w taką pracę. Przeglądając dzisiaj Wattpada, natrafiłam na to opowiadanie ,,Para w Gryffindorze". Z ciekawość zajrzałam tam i co się okazało? Moje opowiadanie zostało opublikowane na Wattpadzie przez Rose_Potter_Lupin bez mojej wiedzy. Ponadto nigdzie nie uwzględniła, że to nie ona jest jego autorką. Dodatkowo na profilu tej pani znajduje się masa miniaturek autorstwa Gisi -> jej blog wraz z miniaturkami, możecie spojrzeć, że notatki są po prostu skopiowane. Bardzo proszę Was o pomoc. O komentarz na profilu tej pani, o jakikolwiek odzew. Czuję się rozczarowana i po prostu smutna. Proszę pomóżcie mi zwalczyć takie po prostu chamstwo. Wszystko macie podlinkowane, żebyście mogli zobaczyć ,,podobieństwo".
Pozdrawiam
Mania

5 komentarzy:

  1. Próbowałam - komentarze od razu są usuwane, zbyt szybko by ktoś to zauważył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za próbę. Może uda mi się jakoś dotrzeć do autorki, jeśli nie będę zgłaszać jej książki za plagiat.

      Usuń
  2. Cześć! Odzewij się do nas na maila (katalog.granger@gmail.com) lub gg (47525122). Możliwe, że pomożemy. :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już ta dziewczyna została zgłoszona. Można zrobić też posta o tym na grupie na facebooku na hejted:wattpad

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam tweeta z prośbą o zgłaszanie tej historii na wattpad. Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni x

    OdpowiedzUsuń