czwartek, 18 lutego 2016

Sowa

Cześć Wszystkim ! :)
Nowy rozdział jest w trakcie pisania i jeśli dobrze pójdzie pojawi się dzisiaj wieczorem lub jutro wieczorem ! :) Mam pomysł iście ślizgoński w iście ślizgońskim stylu, gdzie nie za braknie kaca u naszych bohaterów.
Ponadto chciałabym Was prosić o przeczytanie mojego nowego opowiadania Hermona&Teodor Nott. Zależy mi na Waszej opinii, więc jeśli macie chwilkę to zajrzyjcie i przeczytajcie prolog oraz rozdział 1.You're my only hope to coś nowego, dla mnie to taki powiew świeżości, którego potrzebuję żeby dokończyć Księżniczkę, gdyż nie wszystkie pomysły mogę tutaj dać. Liczę na Was. Mam nadzieję, że poczekacie na nowy rozdział Księżniczki, ocenicie/ skomentujecie Ostatnią Nadzieje iiiiii zajrzycie na Parę w Gryffindorze ponieważ tam pojawił się Epilog. Bardzo, bardzo proszę przeczytajcie jeśli macie czas. Nie pogniewam się jak komuś polecicie te moje opowiadania.:)  Tak więc podsumowując.
*Żyję
*Księżniczka ---> rozdział w trakcie pisania
*Ostatnia Nadzieja ---> prolog + rozdział 1 - do przeczytania
*Para w Gryffindorze ---> epilog - do przeczytania

Dziękuję Wszystkim za komentarze i za to, że być może skomentują te dwa opowiadania wyżej ! :)
Do napisania
Mania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz