piątek, 25 lipca 2014

Nowy rozdział ? Niestety jeszcze nie.

Witam :)
Niestety jak świadczy tytuł, nie udało mi się napisać rozdziału na czas. Jest to spowodowane tym, że w tym tygodniu skupiłam się wyłącznie na jednej osobie, a rozdział zszedł na drugi plan. Chce nad nim jeszcze popracować, aby niektórzy z Was mogli bez żadnych zarzutów napisać to ,,Wow". :)
Przepraszam wszystkich, który zawiodłam, liczę jednak na wyrozumiałość. Mam również wakacje, jutro wyjeżdżam do dziadków na wieś i postaram się tam dokończyć rozdział. Będę szczęśliwa jeśli mi się uda to zrobić na komputerze, a jeśli nie...no cóż zawsze pozostaje telefon.
Rozdział najpóźniej pojawi się w piątek w nocy.
Przepraszam jeszcze raz za opóźnienia. Mam nadzieję, że jeszcze troszkę poczekacie. :)
Pozdrawiam serdecznie i do napisania :)
Mania :)

2 komentarze: