czwartek, 6 czerwca 2013

The Versatile Blogger - Nominacja + Liebster Award - Nominacja + ROZDZIAŁ 12 JEST POD TĄ NOTKĄ :D

Pomyślałam, że wszystkie nominację wrzucę w jeden post :) Tak aby nie zanieczyszczać bloga notkami :D :) Dodatkowo powiem, że ROZDZIAŁ 12 jest pod tą notką ! :D Jakby komuś umknął :D 


The Versatile Blogger
Jejku ! *_* Moja pierwsza nominacja na tym blogu. Chciałabym serdecznie podziękować Nox <3 Za nominację ! :))

Zasady:
1. Podziękować nominującego na swoim oraz jego blogu.
2. Ujawnić siedem faktów o sobie.
3. Nominować 7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
4. Poinformować o tym fakcie autorów. 

1. Jeszcze raz bardzo dziękuję ! :) ;*
2. No to teraz trochę faktów o mnie.
- Moją pasją jest taniec, dodatkowo uwielbiam śpiewać i pisać.
- Jestem wielkim śpiochem, szczególnie w zimę ! Czasami myślę, że powinnam być niedźwiadkiem, który zapada w sen zimowy ! :))
- W swoim dość krótkim życiu przeżyłam wiele i może aż za wiele.
- Jestem bardzo silnie związana z moją rodziną.
- Piszę rozdziały przy spokojnych piosenkach. To one pomagają mi napisać cokolwiek.
- Jestem pozytywną,niebieskooką blondynką.
- Harry Potter był ze mną całe dzieciństwo. Dzięki niemu rozwinęłam wyobraźnie. A kanonowi w opowiadaniach mówię drobne NIE. :))

3. Nominuję :)
Noxi
Mała
Salvio Hexiaa
Unforgiiven
Ciotki Salazara
Never
Florence
Muszę jeszcze pomyśleć nad nominacjami :))

4. Poinformowałam :D


Liebster Award 
''Nominacja do Liebester Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''Dobrze Wykonaną Robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej licznie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, które cię nominowała.. Następnie ty nominujesz 11 blogów, informujesz ich o tym i zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował ! ''
Dziękuję za tą nominację M.A.G i Alokinn99 :))

Odpowiedzi na pytania :) 
1. Które postacie Twojego bloga lubisz najbardziej,pomijając głównych bohaterów. 
Najbardziej lubię oczywiście Bliźniaków Weasley ! Są ciekawymi postaciami i mają niesamowicie ciekawe poczucie humoru ! :) 
2. Jaki film jest Twoim ulubionym ? 
Trudny wybór. Na 100% Harry Potter, Gladiator, Opowieści z Narnii. Jest ich jeszcze więcej zapewne, ale z moją pamięcią jest kiepsko. 
3. Z czego masz najgorszą i najlepszą ocenę na koniec roku?
No to tak. Najgorszą to z matmy i fizyki (3), a najlepszą z religii, techniki, muzyki (6). 
4. Jak ma na imię Twój najlepszy przyjaciel/ przyjaciółka?
Mam dużo przyjaciół :) Natalia, Zuzia i myślę, że Jpg :)
5. Z jaką sławną osobą chciałabyś spędzić dzień i co byście robili? 
W tym momencie nie jestem w stanie powiedzieć z jaką osobą. A co byśmy robili ? Zapewne coś śmiesznego. Może wyjście do lunaparku ? :)
6. Czym kierujesz się w życiu i kto jest Twoim przykładem?
W życiu kieruję się swoimi przeżyciami, emocjami. Dla mnie przykładem są moi rodzice. Po prostu. Przeżyli wiele i podziwiam ich za determinację. 
7. Jak spędzasz tegoroczne wakacje ?
Pierwszy tydzień lipca jadę do dziadków na wieś i wtedy spotykam się z przyjaciółmi. Od 16 lipca do 24 lipca wyjeżdżam do Londynu. Potem zostanę trochę w domu, a w sierpniu się zobaczy :)
8. Jaką piosenkę ostatnio odsłuchałeś ?
Regina Spektor - The Call. Na pewno użyję jej jakoś w opowiadaniu ! :D 
9. Jakie masz hobby ?
Oprócz pisania, to jest jeszcze taniec i śpiew. 
10. Kto według ciebie jest najprzystojniejszym mężczyzną na świecie?
Mój tata i mój przyszły chłopak ! :)
11. Kto lub co było dla Ciebie inspiracją do stworzenia bloga?
Oczywiście Harry Potter i myśl jak to by było gdyby ... :) :D

Nominuję
1. Noxi
2. Mała
3. Salvio Hexiaa
4. Unforgiiven
5. Ciotki Salazara
6. Never
7. Florence
8.
9.
10.
11.

Oto i pytania:
1. Twój ulubiony cytat?
2. Hobby ?
3. Ulubiony kwiat?
4. Dlaczego zdecydowałaś się pisać opowiadania?
5. Jaką piosenkę ostatnio słuchałaś?
6. Ideał mężczyzny ?
7. Ulubiony bohater Twojego opowiadania ?
8. Jakie masz wakacyjne plany ?
9. Co jest dla Ciebie ważne w życiu ?
10. Jaki jest Twój ulubiony parring ?
11. Kto jest dla ciebie wzorem do naśladowania i dlaczego ? 


UZUPEŁNIĘ LISTĘ NOMINOWANYCH ZA NIEDŁUGI CZAS :D Pozdrawiam ;* 

6 komentarzy:

  1. nie ma za co :D zasłużyłaś <3 kocham tw bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie ten rozdział? Chyba mi się nie wyświetla...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj dodany. W poprzednim poscie jest ;))

      Usuń
    2. Upss... Przeczytałam i myślałam, że tu będzie pod liebster. Kiedy tak około będzie następny? Zakochałam się w tej historii :p

      Usuń
    3. Kolejny rozdział jest w trakcie pisania :) Mam już napisaną większą część, lecz muszę jeszcze sprawdzić błędy. Postaram się go dodać do końca tego tygodnia :)

      Usuń
  3. Jejku♥, dziękuję ci bardzo za nominację

    OdpowiedzUsuń