wtorek, 11 czerwca 2013

Rozdział 14 - ,,Byłaś tylko zabawką...''

Rozdział 14 
Przeczytajcie informacje pod rozdziałem ! :)
Na dworze zaczął padać deszcz, a my nadal tkwiliśmy w pociągu, który z każdą chwilą przybliżał nas do Hogwartu. Chłopcy wraz z kolegami wyszli z przedziału, aby przywitać się z resztą ślizgonów. Ja jednak nie czułam takiej potrzeby. Wolałam zostać w naszym przedziale i przemyśleć wszystko. Już za kilkanaście minut będziemy w Hogwardzie, a mnie czeka ponowny przydział. Z każdym pokonanym metrem coraz bardziej się denerwowałam zaistniałą sytuacją. Przez moją głowę przebiegały różne myśli od tego czy nie lepiej uciec do tego czy przyznawać się, że jestem siostrą Malfoy'a. Szybko jednak wyrzucałam takie myśli z głowy i myślałam o samych pozytywach.Nie zauważyłam nawet gdy do przedziału wszedł mój brat ani tego, gdy moje policzki zaczęły być mokre od łez. Zajęta wpatrywaniem się w znikający krajobraz nie zwróciłam na to uwagi. 
- Ej mała co jest ? - ciepły głos Dracona przywołał mnie do porządku. Chłopak klęczał przede mną intensywnie się we mnie wpatrując. Blondyn złapał mnie za ręce i delikatnie ścisnął. 
- Nic Draco, nic... - nie chciałam go martwić swoimi widzi mi się. Nie chciałam aby przeze mnie zmył się jego dobry humor. 
- Wiem, że coś ci jest. Znam cię Jessico. I pamiętaj jeśli będziesz potrzebowała się kiedykolwiek wyżalić. Ja będę o każdej porze dnia i nocy. - wtuliłam się w swojego brata. Mimo, że nie przeżyliśmy ze sobą całego dzieciństwa ani potem nie spędzaliśmy ze sobą czasu to jednak te 2 miesiące pomogły nam zbudować niezniszczalną nić między nami. Pomogły nam nadrobić stracony czas. Nie żałowałam tego jak potoczyło się moje życie. Szczerze powiedziawszy zawsze marzyłam o tym by mieć starszego brata, nawet jeśli był on starszy tylko o kilka minut. 
- No mam nadzieję, że awarię kurków mamy już za sobą. - zaśmiał się Draco a ja wraz z nim. Szybko poprawiłam swój wygląd, na szczęście nie wyglądałam krytycznie. W pewnym momencie do przedziału wpadł Blaise. Spojrzał na nas zdziwiony, lecz uśmiechnął się. 
- Dojeżdżamy kochani ! - wykrzyczał. Odwróciłam się i rzeczywiście miał chłopaczyna rację. Z daleka widziałam oświetlony Hogwart. 
- Jak to miło tu wrócić. - wyszeptałam.
- Bardzo miło szczególnie w takim towarzystwie. - ciepły głos Diabła owiał moje ucho. Miałam ochotę zamruczeć z zadowolenia, lecz w porę się opamiętałam. Powoli nie śpiesząc się odwróciłam się do mulata, który stał bardzo blisko mnie. Tak blisko, że praktycznie stykaliśmy się nosami. Zadarłam głowę lekko do góry chcąc spojrzeć chłopakowi w oczy. Miał takie piękne czekoladowe tęczówki. Nieświadoma tego co robię westchnęłam. Blaise dotknął swoją dłonią mojego policzka. Nikogo oprócz nas nie było w przedziale.
- Jesteś taka piękna aniele. - wyszeptał prosto w moje usta a na policzki wkradły mi się zdradliwe rumieńce. 
Pocałuj mnie. 
Jego usta były tak blisko moich, jego oczy wciąż wpatrywały się w moje. Czułam jego przyśpieszony oddech. Delikatnie musnął moje usta, a ja poczułam motylki w brzuchu. Oddałam nieśpiesznie pocałunek. Po chwili, która dla mnie mogłaby trwać wiecznie oderwaliśmy się od siebie. Wpatrywaliśmy się w siebie z uczuciem, które każdy by dostrzegł. 
- Musimy już iść. - wyszeptałam cicho. Zabini przytaknął potwierdzająco głową. Wziął mój kufer i swój za co dostał ode mnie buziaka w policzek. Ruszyliśmy nieśpiesznie w stronę powóz. Byliśmy jednymi z ostatnich i jakoś nie przeszkadzało nam to. Razem wsiedliśmy do powozu i razem z niego wyszliśmy. Ramię w ramię przekroczyliśmy wrota Hogwartu. Lecz już nie razem udaliśmy się do stołu. Stałam przed Wielką Salą wraz z pierwszakami. Diabeł dopiero co przekroczył drzwi a już po chwili słychać było dziewczęcy pisk. 
- Blaaaaaaiseee ! - ciemna blondynka z piskiem rzuciła się na szyję mulatowi. Patrzyłam na to wszystko nie dowierzając własnym oczom, w których zebrały się łzy. Łzy smutku, żalu i złości. Nie pozwoliłam im jednak ujrzeć światła dziennego.Moje serce rozpadło się na kilkanaście kawałków. Zacisnęłam pięści i gdy profesor McGonagall ruszyła w stronę Wielkiej Sali, ja ruszyłam na samym końcu z dumnie uniesioną głową. Słyszałam szepty na swój temat, lecz w głowie kołatała się jedna myśl. 
Byłaś tylko zabawką.
- Jessica Malfoy. - usiadłam na taborecie tak jak kilka lat temu. Tak jak kilka lat temu na moją głowę została nałożona tiara przydziału. 
- Trudny wybór, którego raz dokonałam. Już ostatnim razem miałam dylemat. Rozum wybitny, umiejętności magiczne niespotykane i serce...  mówi się, że nie sługa a je masz czyste niczym łza. Hmmm chyba wiem gdzie by tu cię umieścić... Wybieram....
Tak te sekundy były najdłuższymi w całym moim życiu.


***************************************************************
Nowy rozdział i sama jestem zaskoczona :) Nie myślałam że go dzisiaj dodam no, ale cóż jestem nieprzewidywalna ! :) Dziękuję za wszystkie komentarze ! :);* To dzięki nim napisałam dzisiejszy rozdział ! :)

SŁUCHAJCIE JEST SPRAWA ! 
W GŁOWIE RODZI MI SIĘ POMYSŁ NA KRÓTSZE OPOWIADANKO Z HERMIONĄ I BLAISEM W ROLI GŁÓWNEJ I JEDNĄ MINIATURKĘ. POWIEDZCIE MI CZY ...
1. MAM ZACZĄĆ PISAĆ I DODAWAĆ TO DRUGIE OPOWIADANIE I TAK NA PRZEMIAN Z TYM. 
CZY 
2. DOKOŃCZYĆ TO I DOPIERO DODAWAĆ. 
Wybór należy do was ! ;)
Jeśli przeczytaliście tą informację w komentarzu proszę o napisanie ,, <3'' żebym wiedziała ! :)
Much loveee ! :)

20 komentarzy:

  1. <3 Ajajaj... biedna Miona tfu Jessica (chyba się nie przyzwyczaję xd) Się dramatycznie zrobiło ;dd Hm.. łatwiej by było najpierw skończyć to opowiadanie i wtedy zacząć następne inaczej wszystko się będzie mieszać, ale zrobisz jak uważasz ;*
    Pozdrowienia, Lorietta :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw dokończ to i wtedy pisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER <3 tylko szkoda że taki krótki -.- Mam nadzieje ze miona trafi do Slythu <3 <3 Czekam na kolejny rozdział i zapraszam te do mnie :3 http://dramiona-na-zawsze-razem.blog.onet.pl/
    Najpierw dokończ to i potem zacznij bo bd sie mieszać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam Twoje opowiadanie już od dawna, ale nie mogłam dodawać komentarzy, bo nie mam konta :)
    Bardzo mi się podoba Twój styl. Gdyby tylko rozdziały były trochę dłuższe byłoby super :)
    Bardzo się cieszę, że masz wenę i myślisz nie tylko o tym opowiadaniu i w jednej kategorii. To duży plus, jednak radziłabym Ci najpierw skończyć to. Będzie łatwiej :) Weny życzę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwiedzam twojego bloga i co widzę? Nową notkę! Aż mi się japa cieszy... szkoda, że nie trochę dłuższe :(
    Kocham to opowiadanie!
    Jesteś genialna w tym co robisz!
    Nie wiem czemu ale uwielbiam kiedy Draco jest taki troskliwy o Mione a Blaise zazdrosny ;)

    Co do nowego opowiadania uważam, że lepiej jakbyś najpierw skończyła ten a potem zaczęła kolejny... Ale decyzja należy do ciebie :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział (proszę dłuższy :))

    Pozdrawiam
    Julia :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze byc naprzemian ;) wazne bys jak najczesciej dodawala :) N

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne opowiadanie, wciągające i świetna historią. Miona, a raczej Jessica jako siostra Dracona super. Chociaż osobiście najbardziej kocham Dramione Twoje opowiadanie mega mnie wciągnęło.
    Co do wyboru, który zaproponowałaś. Fajnie będzie jak dokończysz te,a dopiero później zaczniesz nowe, bo inaczej będzie się wszystko mieszać.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ostatnio byłam na twoim blogu, to nie zauważyłam 14 rozdziału. Oczywiście świetny, tak jak całe opowiadanie, mogłabym to powtarzać do znudzenia:) Jeśli chodzi o ten twój pomysł to ja w sumie nie wiem, jakbym wolała. Z jednej strony nie mogę się doczekać tego nowego opowiadania, więc chciałabym, żebyś pisała dwa, a z drugiej strony wiem, że wtedy będą dłuższe przerwy między kolejnymi rozdziałami i nie wiem, czy ciekawość mnie nie zeżre :) Wiem, że może niewiele pomogłam, ale nie umiem zdecydować. Powinnaś zrobić tak, jak Ci bardziej pasuje i jak będzie Ci wygodniej. To jest moje zdanie. A tak wgl to nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału... Tym bardziej, że skończyłaś w takim momencie!! Jestem ciekawa wyboru tiary przydziału, bo byłoby fajnie, gdyby Jessi trafiła do Slytherinu, tak jakoś znowu dziwnie gdyby do Gryffindoru, a ani do Ravenclawu, ani do Hufflepuffu mi nie pasuje. Wiem, że się rozpisałam, ale już kończę. Pozdrawiam i życzę dużo weny^^
    ~Agnieszka~

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :D jestem twoja nowa fanka ;) hahahah xd n
    Dzisisja dopiero twój blog znalazłam gdybym tylko wiedziała o nim wcześniej ;) Blog świetny i wgl oryginalny pomysł bo z takim to ja się jeszcze nie spotkałam ;) Osobiście uważam ze lepiej bybylo jak skończysz to opowiadanie dopiero drugie, bo wszystko się pomiesza;) miniaturka spokojnie może być obojętnie kiedy ważne żeby było napisane ze to miniaturka ;) ale rob jak uważasz ;) Pozdrawiam :D

    Ps zapraszam do mnie na ron-hermiona-draco-dramione.blogspot.com lub na panstwowesley.blogapot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Geniuszu <3
    Swietna notka i glupi Blaise. Jak on tak moze?!

    Zycze ci weny i bede ponaglala do nowego rozdzialu ^.^

    Nowe opowiadanie pisz dopiero jak to sie skonczy.

    Pozdrawiam i sciskam Dramione ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolałabym jakbyś skończyła najpierw to a potem dodała kolejne :-) tak to się nie pomiesza nam w głowach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, kiedy rozdział? ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOCHANI CZYTELNICY !;) Rozdział jest w budowie lecz brak wolnego czasu uniemożliwia mi dodanie go. Zdaje sobie sprawę ile czasu minęło lecz to nie ode mnie zależy. Wyczekujcie :) pozdrawiam ;*

      Usuń
  14. Świetne. <3 Życze weny, a tymczasem zapraszam na swój humorystyczny blog związany z HP i WP: http://hogwartnewstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy nowy rozdział bo już długo nie było ?

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie pojawił się nowy rozdział :) //dramiona-na-zawsze-razem.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Halo co się dzieje? My się niecierpliwimy! Jeszcze bym zrozumiała, ale wiesz jak przerwałaś w takim momencie -.-.
    Czekamy na rozdział i uwierz mi Twój blog mnie straszliwie zaciekawił a ty tu takie numery odstawiasz ;_;. Mam nadzieję, że dostaniemy przynajmniej jakąś dodatkową notkę na przeprosiny ^^
    Mekira

    OdpowiedzUsuń
  18. błagam o kolejny rozdział. Chyba nas nie zostawisz w takim momencie

    OdpowiedzUsuń
  19. NIE MOGĘ TEGO SKOMENTOWAĆ ,PRZEPRASZAM
    MUST READ MORE!
    Buziaki,
    -ceilene

    OdpowiedzUsuń