niedziela, 7 grudnia 2014

Hej hi hello ! - Powrót definitywny !

Witam !
Ech Kochani Czytelnicy należą Wam się wyjaśnienia na które zbierałam się już od jakiegoś czasu. Od czego mam zacząć ech... może od początku?
Ostatni rozdział opublikowałam w sierpniu teraz mamy grudzień ile to czasu ? 4-5 miesięcy. Co się działo takiego u mnie, że nie znalazłam czasu na bloga? Dokładnie po opublikowaniu rozdziału w sierpniu wyjechałam na obóz sportowy, a jak to ja zawsze muszę coś odwalić dlatego wróciłam do domu z kontuzją i to dość poważną. Mimo tego w mojej głowie już szykowałam plan na rozdział, który miał się pojawić w pierwszym tygodniu września. I wtedy właśnie Kochani w ostatni tydzień sierpnia moje życie legło w gruzach. Bardzo ważna dla mnie osoba trafiła do szpitala na operacje. Krótki zabieg powiadali lekarze. Ten krótki zabieg spowodował iż ta osoba była na granicy śmierci. Stan był krytyczny, bardzo ciężki. Lekarze mówili,, proszę się pożegnać". Nie miałam do głowy, aby napisać rozdział, moje wymyślone wątki uciekły ode mnie w krainę szczęścia, a ja zostałam tutaj. Mija czwarty miesiąc i dopiero teraz wszystko się normuje. Dopiero teraz z czystym sumieniem mogę powiedzieć ,,Mam chwilę, aby napisać coś na blogu." Czytam właśnie Wasze komentarze. KOCHANI CZYTELNICY ! Mam już napisaną 1/4 rozdziału, który pojawi się pod koniec przyszłego tygodnia ! :) Planuje napisać dla WAS również miniaturkę świąteczną parringu Hermiona i Blaise, którą również już rozpoczęłam ! :) Co dalej? Listy do Draco ciąg dalszy. Jeśli uda się przynajmniej raz w miesiącu będę wstawiać taki list :) Nie zapomniałam o WAS. NIGDY ! Po prostu życie mi dopiekło, lecz już się podnoszę. DZIĘKUJE WSZYSTKIM, KTÓRZY WCIĄŻ TU ZAGLĄDAJĄ.
Do napisania Kochani :)
Wasza Mania.

8 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę z twojego powrotu. Ciągle czekałam mając nadzieję że wreszcie coś napiszesz. Mam nadzieję że z Twoją bliską osobą już wszystko dobrze. Trzymam za Ciebie Kciuki SectumSempra :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wrazasz!
    Mam nadzieję, że już wszystko ok. Czekam!
    Irytek

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że wróciłaś. Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że u ciebie już wszystko się układa :)
    Czekam na rozdział cały czas :)
    Pozdrawiam i weny życzę
    Pani Black

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Trafiłam na tego bloga dopiero niedawno, ale bardzo mnie wciągnął. Powiem Ci, że to jeden z ciekawszych blogów, które czytałam. Jestem ciakawa jak potoczy się dalsza część histori. Mam nadzieję, że z Twoją bliską osobą już wszystko w porządku. Życzę dużo weny i czekan na kolejną notkę.
    Pozdrawiam
    Yume :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że wreszcie wracasz, czekam z niecierpliwością

    ~Drulie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy wreszcie napiszesz ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy wreszcie napiszesz ;(

    OdpowiedzUsuń