poniedziałek, 27 lipca 2015

Wracam

Witam Wszystkich :)
Wracam do Was, wracam pisać. 
Rozdział już jest prawie w połowie napisany
myślę że do końca tygodnia uda mi się go Wam pokazać.
Przepraszam. Wiem, że nawaliłam, ale teraz chce to naprawić.
Dziękuję za czytanie nadal mojego bloga, za wszystkie komentarze. 
Mam nadzieję, że jeszcze nie wyszłam do końca z wprawy jeśli chodzi o pisanie.
Króciutka zapowiedź rozdziału 31 :)
,,-Obiecaj Blaise.
-Obiecuję Aniele
...
Obydwoje nie wiedzieli, że przechodzą obok osoby, której tak szukają. Której tak pragną, tak wyczekują. Będąc za zakrętami obydwoje westchnęli i spojrzeli przed siebie z nadzieją, że ujrzą swoją miłość. Nie byli świadomi, że ona została za nimi.''


Do napisania kochani ! :)
Mania

4 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak mnie ta wiadomość ucieszyła! Pierwszy raz czytam Blaimione (?) która mi się podoba, ze względu że jestem zagorzałą fanką Dramione :). Czekałam z niecierpliwością na jakiś znak od Ciebie. Będę czekać cały czas. Pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki. SectumSempra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że wróciłaś.Czekam na następny rozdział ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super że wracasz :) zaglądałam tutaj co kilka tygodni z wielką nadzieją, że jednak coś nowego tutaj znajdę aż w końcu się doczekałam :D już nie mogę się doczekać tego rozdziału :)
    pozdrawiam i życzę dużo weny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się cieszę!
    Pisz szybko ;)

    OdpowiedzUsuń